Privacyverklaring
Thriver BV is een strategisch HRM-adviesbureau en aanbieder van loopbaanadviezen. Om onze relaties van dienst te zijn worden gegevens verwerkt. Het verwerken van deze gegevens is meestal (technisch) noodzakelijk om onze diensten te leveren. In deze privacyverklaring lichten wij toe hoe we omgaan met de gegevens die we ins ons bezit hebben.
Hoe wij persoonsgegevens gebruiken
In de eerste plaats verwerken wij uw gegevens voor het leveren van diensten. Zo is het voor het afsluiten van een overeenkomst noodzakelijk om uw adres te weten. Om u telefonisch te benaderen dienen we te beschikken over uw telefoonnummer.
Daarnaast gebruiken wij gegevens voor het leveren van ondersteuning aan onze opdrachtgevers, uw leverancier.
Ook gebruiken wij uw gegevens voor het verbeteren van de beveiliging van ons netwerk, bijvoorbeeld door het aanpassen van onze firewalls of het spamfilter.
Tot slot gebruiken wij uw gegevens voor het optimaliseren van onze diensten en het verbeteren van onze website en applicaties.
Met welke partijen we persoonsgegevens delen
Voor het leveren van bepaalde diensten maken wij gebruik van derde partijen. Voor zover deze partijen bij het uitvoeren van de betreffende diensten toegang hebben tot uw gegevens, hebben wij de vereiste contractuele en organisatorische maatregelen getroffen om te verzekeren dat uw gegevens uitsluitend voor bovenstaande doeleinden worden verwerkt. Wij zijn in sommige situaties verplicht uw gegevens af te staan aan de autoriteiten, bijvoorbeeld in het kader van een strafrechtelijk onderzoek.
Welke rechten u heeft
Op basis van Europese privacywetgeving heeft u verschillende rechten die u kunt uitoefenen ten aanzien van uw gegevens. In deze paragraaf staan uw rechten omschreven. Als u een of meerdere rechten wilt uitoefenen, neem dan contact met ons op. Dit kunt u doen door een brief te sturen naar ons adres of door een e-mail te sturen. Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen hebben wij minimaal de volgende informatie van u nodig:
• Uw volledige naam
• Uw adres
• Een kopie van een geldig legitimatiebewijs (let op dat u de kopie voorziet van een watermerk en het burgerservicenummer afdekt)
Om uw rechten te kunnen waarborgen kan het in sommige gevallen noodzakelijk zijn aanvullende informatie van u te ontvangen.
Inzage in uw gegevens
U heeft het recht om te weten welke gegevens van u door ons worden verwerkt. U kunt een verzoek tot inzage per brief of per e-mail bij ons indienen. Onze contactgegevens vindt u onderaan deze pagina.
Correctie van uw gegevens
Als de gegevens waarover wij beschikken niet juist zijn dan kun u de foutieve gegevens laten corrigeren. Neem hiervoor contact met ons op. Wij verwachten dat u in uw bericht of brief aangeeft welke gegevens onjuist zijn en hoe deze gegevens moeten worden gecorrigeerd.
Bezwaar en verwijdering van uw gegevens
In bepaalde gevallen kunt u ons verzoeken de verwerking van uw gegevens te staken en deze te verwijderen. Zo’n verzoek is bijvoorbeeld mogelijk wanneer u niet langer van onze dienstverlening gebruik maakt of als u ernstige bezwaren heeft tegen de verwerking van uw gegevens. Als u ernstige bezwaren heeft tegen de verwerking van uw gegevens dan verwachten wij dat u in uw verzoek aangeeft wat uw bezwaren zijn.
Beperken van verwerking
Als u uw gegevens wilt corrigeren of wilt laten verwijderen dan kunt u – gedurende de tijd dat uw aanvraag bij ons in behandeling is – de verwerking tijdelijk laten stopzetten. Ondanks een mogelijke beperking mogen wij uw gegevens blijven opslaan. Wanneer duidelijk wordt dat uw verzoek terecht is zullen wij uw verzoek uitvoeren. Zijn wij van mening dat uw verzoek ongegrond is dan zal de verwerking van uw gegevens worden hervat.
Overdracht van uw gegevens
U kunt bij ons een kopie van uw gegevens opvragen die wij in bezit hebben. De kopie betreft alleen de gegevens die wij hebben verwerkt met uw toestemming of voor het uitvoeren van de overeenkomst met onze opdrachtgevers. Wij zullen de kopie aanleveren in een gangbaar bestandsformaat.
Klacht indienen bij de toezichthouder
Bent u niet tevreden over de manier waarop wij uw privacy waarborgen? Neem dan contact met ons op zodat wij samen een oplossing kunnen zoeken. Daarnaast kunt u een klacht indienen bij de toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens.
Intrekken van gegeven toestemming
Als u toestemming heeft gegeven voor de verwerking van uw gegevens dan kun u deze toestemming op elk moment intrekken. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar info@thriver.nl.
Verwerkersovereenkomst
Om te voldoen aan alle aspecten van de AVG moeten wij toestemming hebben om uw gegevens te mogen gebruiken. Hiervoor hebben wij een verwerkersovereenkomst opgesteld met onze opdrachtgevers, zodat wij uw persoonsgegevens mogen verzamelen, verwerken en gebruiken. Wij willen u erop wijzen dat Thriver BV diensten aan klanten levert, waarbij (ook) persoonsgegevens voor klanten worden verwerkt (in de rol van verwerker) en andersom. Thriver BV is verplicht om afspraken
te maken voor het verwerken van persoonsgegevens. Een verwerkersovereenkomst is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van leverancier én klant.
Deze website is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy + Terms of Service.
Hoe u ons kunt bereiken
Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van uw rechten? Neem dan contact met ons op via info@thriver.nl.
Thriver BV kan de inhoud van deze privacyverklaring aanpassen.